IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Карлсберг“ мора да плати пазарна цена за уделот во „Хабеко“  |  Норвешкиот амбасадор ја посети фабриката „Књаз Милош“  |  И „Сеинсберис“ ќе крати менаџерски позиции  |  „Карфур“ ја објави визијата за 2022 година  |  „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |   ||
   

Маалска продавница – претставуваме: „Зоки комерц“

15.09.2015
 
Од 21 врвни доставувачи, за дури 19 од нив „Зоки комерц" е врата број еден во БиХ. „Зоки" во понудата брои повеќе од 27.000 артикли и тоа е местото каде што купувачите се навикнале на одличен избор и на уште подобри цени. На фејсбук-страницата на продавницата, со повеќе од 10.000 лајкови, обожавателите може да поставуваат прашања, молби, па дури и жалби, на кои ќе добијат одговор за најкраток рок.

Разговараше: Едина Мизиќ, edina.mizic@instore.ba

Луѓето веруваат дека патот кон успехот е поплочен со голем број препреки, трикови и тајни на мајсторите. Но, вистината е дека нема ништо од тоа! Колку навистина се трудите, колку ќе ги засукате ракавите, колку имате дисциплина... толкава ќе биде и наградата. Мојот труд е мојата посветеност, а дисциплината е во тоа што од ден на ден е така. Речиси без пауза. Не се плашам од неуспехот затоа што и кога тој ќе случи, го сфаќам како лекција. Некогаш полесна, некогаш – потешка. А за секој, дури и за најмалиот успех, еднакво се радувам и го почитувам. Од тоа и ја црпам енергијата за новите денови, месеци и години, вели за InStoreГоран Лукиќ, генерален менаџер во компанијата „Зоки комерц".

Според него, на прво место во работењето и во остварувањето добри деловни резултати се луѓето – тимот со кој работи, блиските соработници, деловните партнери, купувачите... Да се изградат и да се сочуваат добрите односи, партнерски и пријателски, вели тој, е голем предизвик. Но, со прецизно дефинирана цел и со јасни заеднички интереси, добриот резултат е неизбежен.

Најчестите проблеми со кои „Зоки" се соочува секојдневно е дилемата – или премалку, или премногу стока! Горан вели дека денешната нестабилност на пазарот ги отежнува работењето и планирањето на секој трговец и дека е тешко да се одржи константноста во понудата и да се исполнат очекувањата, пред сè на лојалните купувачи: Но, ако навистина се трудиме, купувачите препознаваат!

Со оглед на жестоката конкуренција и сèпоголемата застапеност на трговските центри, генералниот менаџер вели дека борбата не е лесна, но концептот на „Зоки" е помалку или повеќе во сигурен пазарен простор, преку опсегот на неговиот таргетен пазар, приспособувањето на понудата кон потребите на потрошувачите и најважното – цените.

Широката понуда ни е многу важна и затоа постојат повеќе параметри што влијаат на изборот на дистрибутер. Мора да имаме можност да се потпреме на дистрибутерот, во врска со количествата, изборот на производите и ценовната политика. Нашите купувачи навикнаа на одличен избор и на одлични цени, имаме намера така и да остане, ни ја открива Горан нивната практика за избор на добар дистрибутер.

Состаноците со доставувачите, според него, се добар натпревар – важни се подготовките, но и реализацијата. Концентрација и фокус, бидејќи полето е динамично и промените се случуваат во минута. Преговорите може да бидат исцрпувачки, но донесуваат и задоволство. Особено кога со некои луѓе соработувате со години и имате многу приказни и одиграни натпревари зад себе.

„Зоки" ги почитува и ги применува речиси сите начини за унапредување и за развивање на продажбата – позиции, брендирање, истакнување, воблери, промоции, наградни игри... Денес е неопходно да се работи на унапредување на продажбата. Премногу информации, премногу избор и на купувачот не му е лесно да донесе одлука. Тука унапредувањето на продажбата мора да го одигра својот дел од работата. Купувачот не треба да се информира за производите само преку АТЛ-активности, туку и на местото на продажбата – таму каде што се донесува вистинската одлука.

Горан смета дека современиот потрошувач треба да биде таков каков што е – информиран, едуциран и со посебни барања, бидејќи станува збор за неговите потреби и за неговиот домашен буџет. А, она што трговците треба да го прават е да го следат неговиот чекор и да комуницираат: Се трудиме да бидеме тука, на располагање. Не само на социјалните мрежи, туку и во продавницата, по телефон, лично или како што им одговара на купувачите.

Генералниот менаџер на „Зоки" постојано ги посетува конференциите што ги организира InStore. За тој начин на едукација и на комуникација, вели: Со оглед на тоа што за многумина од нас ритамот е пребрз и динамичен, тешко дека ќе одвоиме време и ќе направиме нешто за себе, во смисла на едукација. Конференциите се соломонско решение, кое ги соединува едукацијата и работата. Покрај тоа што секогаш добивам по некоја нова информација, нова идеја, сознание... успевам и да договорам состаноци и да завршам добра работа. Кога имам можност да учам и да работам во исто време, тоа сигурно нема го пропуштам!

 


 
 
 
 
back to top