IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Маалска продавница – претставуваме: „Миладинови"

18.12.2014
И во овој број InStore продолжи со прошетката по Источна Македонија, во потрага по нови маалски приказни, искрени и топли. Овој пат, нашиот домаќин беше семејната продавница „Миладинови" од Виница, која се наоѓа веднаш до градскиот пазар. Продавницата е лоцирана на главната улица „Маршал Тито", бр. 9, на одлично и фреквентно место, лесно пристапно и со доволно простор за паркирање.

Разговараше: Данче Драгинова, danche@instore.mk

Продавницата „Миладинови" е отворена во март 2013 година, на продажен простор од 17 квадратни метри. Асортиманот го сочинуваат околу 1.000 артикли што ги задоволуваат секојдневните потреби на потрошувачите, како што се: леб, јајца, млеко и млечни производи, а располага и со избор од кондиторски производи, безалкохолни пијалаци, козметика, средства за чистење... Во асортиманот не се вклучени алкохолните производи и цигарите.

Од трговските групи во асортиманот не се застапени алкохолните пијалаци, затоа што тие бараат дополнителни инвестиции (поголем простор, ладилници што се заклучуваат), а тука се и низата ограничувања предвидени со закон. Исто така, не држиме и цигари, од безбедносни причини, вели сопственичката Марина Миладинова, на возраст од 31 година.

Во изборот на асортиманот, Марина, пред сè, се раководи според барањата на клиентите и понудата на комецијалистите, кои знаат и умеат да ги презентираат и понудат своите производи, без да вршат притисок. При набавка на стоката, тие излегуваат во пресрет, затоа што меѓусебните фер и коректни односи се од интерес за обете страни.

Откако претходно неколку години била без работа, Марина во договор со семејството решила да отвори и да води сопствена продавница. Претходно работела во прехранбена продавница, а стекнатото искуство и знаење претставувале одлична основа за развој на „нешто свое".

Добро ја познавав работата и ги имав сите потребни предзнаења пред да се одлучам за предизвикот наречен сопствена продавница. Голем дел од производите ми беа познати, а со текот на работата подетално ги научив и нивниот состав и специфичности. Исто така, не ми беше непозната и работата со фискална каса и  со компјутер, раскажува Марина за своите почетоци.

Сегашната локација веднаш до градскиот пазар е од особена важност за функционирањето на продавницата „Миладинови". Локацијата е лесно пристапна и особено прометна, а располага и со доволно простор за паркирање.

Продавницата има двајца вработени, членови од семејството, кои излегуваат во пресрет на потребите на клиентите и располага со една наплатна каса. Најчести и најлојални купувачи во „Миладинови" се жителите од околината, кои секојдневно купуваат тука. Сепак, локацијата е главниот „виновник" и за други лојални потрошувачи од околните градови (Берово, Делчево), како и од селата, кои поминуваат одовде со автомобили и застануваат за да пазарат. Во тоа се состои и посебноста на оваа маалска продавница, што ја прави некарактеристична, како што ја нарекува сопственичката.

Локацијата не би ја менувале за никоја друга! Луѓето веќе нè знаат, а и близината до пазарот за нас е огромна придобивка и предност. Да сме само дваесетина метри подолу, веруваме дека во голема мера прометот ќе се намали, објаснува Марина.

Според мислењето на сопственичката, иако поголемите маркети имаат ценовна предност, сепак и малите продавници имаат одредени предности и поголеми можности за непосредна и љубезна релација со купувачите. Исто така, на страната на „малите" е и побрзата услуга: Побрзо ги услужуваме клиентите затоа што веднаш ни се обраќаат нам, а ние точно знаеме каде се позиционирани производите. На тој начин, тие не мора да талкаат меѓу полиците и да ги бараат производите, со што заштедуваат на време.

Засега сопственичката е фокусирана на развојот на оваа продавница и не размислува за проширување на бизнисот и отворање на нова, затоа што тој чекор носи дополнителни и поголеми обврски и одговорности.

За крај, го привршуваме разговорот за InStore со нашата домаќинка со нејзината порака до останатите колеги што се занимаваат со истиот бизнис: Почетокот е најтежок, но мора да издржите и да продолжите понатаму... Бидете флексибилни, приспособете се кон конкуренцијата и забрзајте ја услугата.



 
 
 
 
back to top