IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |   ||
   

Маалска продавница – претставуваме: „МСМ Кидс“

19.02.2013
InStore во разговор со Војче Ивановски, сопственик на „МСМ Кидс"
 
Со концентрација до успех

Вработените мораат да воспостават одредена блискост со сите потрошувачи од неколку причини: привлекување потрошувачи кои почесто ќе пазарат, формирање на понудата согласно побарувачката и давање доза на блискост и верност за долготрајност на односот понуда-побарувачка. 
 
Кога си подолго време присутен во една класична маалска продавница, забележуваш работи што вообичаено не би ги забележал. Додека го чекавме Војче да пристигне во неговата продавница во населбата Аеродром, јас и колешката Алма бевме сведоци на низа разговори: „Кај си злато?" „Што ми правиш?" „Мама како е?" „До каде сте со реновирањето?..." „Па, до никаде, цело време работиме..." „На мама денеска ѝ е роденден, па ми рече да ве поканам кај нас, ве чека на торта", беше еден од разговорите на кој сведочевме во „МСМ Кидс". Токму тоа е клучниот фактор за долгогодишното опстојување на ваквите продавници. Како што ни раскажа Војче Ивановски, сопственик на продавницата, добриот однос на вработените со потрошувачите е неминовен. Тие мораат да воспостават одредена блискост со сите потрошувачи од неколку причини: привлекување на потрошувачи кои почесто ќе пазарат, формирање на понудата согласно побарувачката на потрошувачите и давање доза на блискост и верност за долготрајност на односот понуда-побарувачка. Продавницата „МСМ Кидс" во Аеродром постои од 1999 година, а првата продавничка Војче ја отворил во 1996 година, во населбата Ново Лисиче во Скопје. Продавницата во Аеродром што ја посетивме се простира на речиси 80 квадратни метри, од кои 40 се продажен простор, а останатите 40 се магацински простор. Тука работат четири средовечни жени кои лично ги познаваат речиси сите потрошувачи, а фирмата има уште четворица вработени кои се грижат за продавницата во Ново Лисиче.
 
Прочитајте повеќе во печатеното и електронско издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top