IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 16.07.2018 || „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |  „Нилсен“ именуваше нов раководител за Јадранскиот Регион  |  „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“  |  „Перно Рикар“ ќе дистрибуира безалкохолен џин  |  Продажба на алкохолни пијалаци во секое време  |  „Лидл“ отвори логистички центар во Нова Пазова  |  Нова „Кораб Трница“ во скопско Црниче  |  Рекордно производство и извоз на пиво  |  Нов супермаркет на „Шпар“ вреден 9 милиони евра  |  „Лидл“ без пластика за еднократна употреба  |   ||
   

Маалска продавница – претставуваме: „МСМ Кидс“

19.02.2013
InStore во разговор со Војче Ивановски, сопственик на „МСМ Кидс"
 
Со концентрација до успех

Вработените мораат да воспостават одредена блискост со сите потрошувачи од неколку причини: привлекување потрошувачи кои почесто ќе пазарат, формирање на понудата согласно побарувачката и давање доза на блискост и верност за долготрајност на односот понуда-побарувачка. 
 
Кога си подолго време присутен во една класична маалска продавница, забележуваш работи што вообичаено не би ги забележал. Додека го чекавме Војче да пристигне во неговата продавница во населбата Аеродром, јас и колешката Алма бевме сведоци на низа разговори: „Кај си злато?" „Што ми правиш?" „Мама како е?" „До каде сте со реновирањето?..." „Па, до никаде, цело време работиме..." „На мама денеска ѝ е роденден, па ми рече да ве поканам кај нас, ве чека на торта", беше еден од разговорите на кој сведочевме во „МСМ Кидс". Токму тоа е клучниот фактор за долгогодишното опстојување на ваквите продавници. Како што ни раскажа Војче Ивановски, сопственик на продавницата, добриот однос на вработените со потрошувачите е неминовен. Тие мораат да воспостават одредена блискост со сите потрошувачи од неколку причини: привлекување на потрошувачи кои почесто ќе пазарат, формирање на понудата согласно побарувачката на потрошувачите и давање доза на блискост и верност за долготрајност на односот понуда-побарувачка. Продавницата „МСМ Кидс" во Аеродром постои од 1999 година, а првата продавничка Војче ја отворил во 1996 година, во населбата Ново Лисиче во Скопје. Продавницата во Аеродром што ја посетивме се простира на речиси 80 квадратни метри, од кои 40 се продажен простор, а останатите 40 се магацински простор. Тука работат четири средовечни жени кои лично ги познаваат речиси сите потрошувачи, а фирмата има уште четворица вработени кои се грижат за продавницата во Ново Лисиче.
 
Прочитајте повеќе во печатеното и електронско издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top