IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 20.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Маалска продавница – претставуваме: „МСМ Кидс“

19.02.2013
InStore во разговор со Војче Ивановски, сопственик на „МСМ Кидс"
 
Со концентрација до успех

Вработените мораат да воспостават одредена блискост со сите потрошувачи од неколку причини: привлекување потрошувачи кои почесто ќе пазарат, формирање на понудата согласно побарувачката и давање доза на блискост и верност за долготрајност на односот понуда-побарувачка. 
 
Кога си подолго време присутен во една класична маалска продавница, забележуваш работи што вообичаено не би ги забележал. Додека го чекавме Војче да пристигне во неговата продавница во населбата Аеродром, јас и колешката Алма бевме сведоци на низа разговори: „Кај си злато?" „Што ми правиш?" „Мама како е?" „До каде сте со реновирањето?..." „Па, до никаде, цело време работиме..." „На мама денеска ѝ е роденден, па ми рече да ве поканам кај нас, ве чека на торта", беше еден од разговорите на кој сведочевме во „МСМ Кидс". Токму тоа е клучниот фактор за долгогодишното опстојување на ваквите продавници. Како што ни раскажа Војче Ивановски, сопственик на продавницата, добриот однос на вработените со потрошувачите е неминовен. Тие мораат да воспостават одредена блискост со сите потрошувачи од неколку причини: привлекување на потрошувачи кои почесто ќе пазарат, формирање на понудата согласно побарувачката на потрошувачите и давање доза на блискост и верност за долготрајност на односот понуда-побарувачка. Продавницата „МСМ Кидс" во Аеродром постои од 1999 година, а првата продавничка Војче ја отворил во 1996 година, во населбата Ново Лисиче во Скопје. Продавницата во Аеродром што ја посетивме се простира на речиси 80 квадратни метри, од кои 40 се продажен простор, а останатите 40 се магацински простор. Тука работат четири средовечни жени кои лично ги познаваат речиси сите потрошувачи, а фирмата има уште четворица вработени кои се грижат за продавницата во Ново Лисиче.
 
Прочитајте повеќе во печатеното и електронско издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top