IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Маалска продавница – претставуваме: „Кошница“

14.11.2014

Овој месец InStore реши да излезе од главниот град и да прошета по југоисточниот дел од нашата земја - крајна дестинација: Радовиш, цел: посета на продавницата „Кошница", лоцирана на улицата „Ана Поцкова" бр. 123. Сопственичката Зорка Таушанова топло и љубезно нè пречека и со нескриено задоволство раскажуваше за работата, за односот кон клиентите, за идните планови...

Разговараше: Данче Драгинова, danche@instore.mk

„Кошница" беше отворена минатата година, откако претходно Зорка била прогласена за технолошки вишок. Барајќи излез од ситуацијата и поттикната од субвенционираниот кредит од Владата, решила да отвори и да води сопствена продавница и од ден на ден, сè повеќе е задоволна од донесената одлука.

Целокупниот простор што го опфаќа продавницата изнесува 80 квадратни метри, од што половина се користи како магацински простор. Продавницата располага со една наплатна каса, која е доволна за услужување на купувачите.

Во работата со продавницата, од голема корист е помошта од членовите на семејството. Претходно имавме продавница за детски играчки и тоа искуство многу ни помогна во водењето на продавницата, пред сè, во комуникацијата со клиентите, открива сопственичката.

Во асортиманот на „Кошница" можат да се најдат сите производи што ги задоволуваат секојдневните потреби на едно семејство. При изборот на артиклите, Зорка првенствено се раководи од побарувачката на околината, но исто така активно ги следи и рекламните кампањи: Со оглед на тоа што „Кошница" е млада во бизнисот, ги немаме опфатено сите трговски групи. Но, тоа е нашиот следен поттик и предизвик: секојдневно се стремиме да бидеме во тек со новите трендови и да ги имаме производите што се бараат и рекламираат.

Во околината на „Кошница" функционираат три големи трговски синџири: „Кид-го", „Пакет маркет" и „Кам". Секако дека не можеме да се споредуваме со големите синџири во однос на асортиманот, но нашата предност се состои во достапноста на производот во секое време. Со оглед на тоа што тие имаат ценовна предност, ние се трудиме да ги приспособиме цените, а истовремено нудиме и добра и квалитетна услуга. „Клиентот секогаш е во право" е  принципот според кој се водиме и функционираме. Од друга страна, нашите клиенти овде имаат можност за спонтан, пријателски пристап и кафе-муабет, а досегашната доверба и почит што ги стекнавме се нашата најголема придобивка, ги објаснува Зорка предностите на маалските продавници.

Љубезниот и непосреден однос е причината што поголемиот број од потрошувачите веќе се постојани и секојдневно токму овде ги купуваат основните продукти за живот.

Поради тоа што Зорка е самовработена, нејзиното време е ограничено и таа не е во можност да се снабдува директно од произведувачите, но затоа од голема корист се дистрибутерите, кои постојано излегуваат во пресрет при набавката на стока.

Разликата на малопродажните продавници во Радовиш со продавниците од главниот град е огромна. Во Скопје има дистрибутери на секој чекор, кои нудат производи по конкурентни цени, а постојат и купувачи кои не ги интересира цената, туку само квалитетот на производот, објаснува Зорка.

Сопственичката е полна со идеи за идниот развој на продавницата. Со доволно финансиски средства, најпрвин би го збогатила асортиманот на продавницата со голем број производи за широка потрошувачка, на креативен начин би го уредила ентериерот со поставување на кошници со интересни производи во нив, би отворила уште еден објект... едноставно „Кошница" би прераснала во бренд.

Пораката на „Кошница" до другите мали продавници што се занимаваат со истата дејност е да продолжат да чекорат напред и да не се откажуваат поради пречките, затоа што ако добро се менаџираат, малите бизниси можат да имаат солидна заработувачка.

Ангажирајте се со љубов кон тоа што го работите, размислувајте позитвно, сакајте ги и почитувајте ги клиентите, иако не пазаруваат секојдневно кај вас. Затоа што, порано или подоцна – трудот секогаш се исплаќа. А добриот и насмеан продавач привлекува повеќе купувачи, порачува Зорка.


 
 
 
 
back to top