IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |   ||
   

Ин трговец: Маркети „Макпрогрес“

14.10.2013
Историја на маркетите „Макпрогрес"
 
Во 1990 година компанијата „Макпрогрес" почнува со трговија на големо со прехранбени производи и стока за широка потрошувачка, а во 1993 година е отворен првиот маркет „Макпрогрес". Во 1996 година е изграден нов деловно-магацински објект, со што е проширен и делокругот на работа со увоз и дистрибуција на странски производи на територијата на Република Македонија.
 
Почнувајќи со само една мала продавница што на потрошувачите им понуди, пред сè, ниски цени, полека почна да се шири цела малопродажна мрежа на маркети „Макпрогрес". Во моментов мрежата на „Макпрогрес" брои вкупно 8 маркети, од кои 7 се во градот Виница, а еден во селото Блатец.
 
Водејќи се од мотото „Секогаш ниски цени" и паралелно внимавајќи на квалитетот и широкиот асортиман на производи во своите маркети, „Макпрогрес" веќе 20 години успешно ги задоволува потребите на потрошувачите во Виница.

Секогаш ниски цени
 
Јасно е дека очекувањата на македонскиот потрошувач од малопродажниот сектор се удобноста и сите предности на странските малопродажни објекти, што значи дека нашите потрошувачи очекуваат и бараат маркети што нудат широка палета на производи – како домашни, така и странски, но пред сè производи со реални цени, односно со цени што соодветствуваат на потрошувачката моќ на Македонецот.
 
Маркетите „Макпрогрес" на локалниот потрошувач од Виница му нудат најразличен асортиман и квалитет на производите. Водејќи се од девизата „Секогаш ниски цени" – маркетите „Макпрогрес" важат за маркети со најниски цени во Виница и околината. За време на своето 20-годишно постоење тие стекнаа многу верни потрошувачи, за кои постојано наоѓаат начин да ги наградат. За потрошувачите постојат лојалти-картички со кои тие добиваат низа погодности и попусти. Со цел секогаш да ги информираме нашите потрошувачи за нашите флаери, односно за новостите, попустите, акциите и специјалните понуди, активни сме и на нашата фан-страница на „Фејсбук". Потрошувачите се оние за коишто работиме и постоиме. Затоа, секоја година за време на новогодишните празници организираме наградни игри со вредни подароци и ваучери.

Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStore бр.11


 
 
 
 
back to top