IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 19.07.2018 || Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |  „Нилсен“ именуваше нов раководител за Јадранскиот Регион  |  „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“  |  „Перно Рикар“ ќе дистрибуира безалкохолен џин  |  Продажба на алкохолни пијалаци во секое време  |   ||
   

Ин трговец: Маркети „Макпрогрес“

14.10.2013
Историја на маркетите „Макпрогрес"
 
Во 1990 година компанијата „Макпрогрес" почнува со трговија на големо со прехранбени производи и стока за широка потрошувачка, а во 1993 година е отворен првиот маркет „Макпрогрес". Во 1996 година е изграден нов деловно-магацински објект, со што е проширен и делокругот на работа со увоз и дистрибуција на странски производи на територијата на Република Македонија.
 
Почнувајќи со само една мала продавница што на потрошувачите им понуди, пред сè, ниски цени, полека почна да се шири цела малопродажна мрежа на маркети „Макпрогрес". Во моментов мрежата на „Макпрогрес" брои вкупно 8 маркети, од кои 7 се во градот Виница, а еден во селото Блатец.
 
Водејќи се од мотото „Секогаш ниски цени" и паралелно внимавајќи на квалитетот и широкиот асортиман на производи во своите маркети, „Макпрогрес" веќе 20 години успешно ги задоволува потребите на потрошувачите во Виница.

Секогаш ниски цени
 
Јасно е дека очекувањата на македонскиот потрошувач од малопродажниот сектор се удобноста и сите предности на странските малопродажни објекти, што значи дека нашите потрошувачи очекуваат и бараат маркети што нудат широка палета на производи – како домашни, така и странски, но пред сè производи со реални цени, односно со цени што соодветствуваат на потрошувачката моќ на Македонецот.
 
Маркетите „Макпрогрес" на локалниот потрошувач од Виница му нудат најразличен асортиман и квалитет на производите. Водејќи се од девизата „Секогаш ниски цени" – маркетите „Макпрогрес" важат за маркети со најниски цени во Виница и околината. За време на своето 20-годишно постоење тие стекнаа многу верни потрошувачи, за кои постојано наоѓаат начин да ги наградат. За потрошувачите постојат лојалти-картички со кои тие добиваат низа погодности и попусти. Со цел секогаш да ги информираме нашите потрошувачи за нашите флаери, односно за новостите, попустите, акциите и специјалните понуди, активни сме и на нашата фан-страница на „Фејсбук". Потрошувачите се оние за коишто работиме и постоиме. Затоа, секоја година за време на новогодишните празници организираме наградни игри со вредни подароци и ваучери.

Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStore бр.11


 
 
 
 
back to top